Τρίτη 2 Ιουνίου 2009

To "έπος" του... Χουντέμπλει!



Τριανταοκτώ χρόνια έχουν περάσει από το «έπος του Γουέμπλει» και τη συμμετοχή του Ακατονόμαστου στον τελικό του Κυπέλλου Πρωταθλητριών του 1971. Γεμάτος υπερηφάνια για την «πανάξια» ευρωπαϊκή πορεία της ομάδας με σήμα την αλογοτροφή και αψηφώντας τις συνεχείς καταγγελίες των "κακών" ξένων (Γερμανοί, Γιουγκοσλάβοι, Άγγλοι, Ιταλοί), ο gavros.gr τιμά όπως της αρμόζει (....), την επέτειο της μοναδικής ήττας στην ιστορία του ελληνικού αθλητισμού που γιορτάζεται με τέτοιο τρόπο...Επειδή ο τηλεοπτικός φακός είναι αδιάψευστος μάρτυρας, το μυστικό της επιτυχίας αποκαλύπτει η πάλαι ποτέ "ισχυρή κυρία" της χούντας των συνταγματαρχών, η Δέσποινα Παπαδοπούλου.

Η σύζυγος του δικτάτορα εξηγεί τι είναι αυτό που έγινε στην πολυθρύλητη ρεβάνς του 4-1 με τον Ερυθρό Αστέρα, και το οποίο είδε όποιος είχε μάτια.... Αφηγείται λοιπόν στην εκπομπή "οι Φάκελοι" του δημοσιογράφου Αλέξη Παπαχελά πως μας έκαναν υπερήφανους ως έθνος και ως λαό οι γίγαντες παίκτες της ομάδας από το Κολωνάκι:

"Ο Γιουγκοσλάβος εδώ ο πρέσβης, εδώ ο Παττακός και βεβαίως η αγωνία να μην μπει γκολ από τους ξένους, διότι ήταν το 3-0, για την πρόκριση, αισθάνθηκα ότι δεν αισθανόμουν καλά. Λέει ο κ. Παττακός που ήταν δίπλα μου 'τι λύσσαξες;'. Για να με καθησυχάσει μου λέει 'το πληρώσαμε και θα το πάρουμε το παιχνίδι' και γυρίζω και του κάνω 'για όνομα του Θεού είναι ο πρέσβης δίπλα μου'... και μου λέει 'δεν ξέρει Ελληνικά γρι'. Και μου λέει ο πρέσβης απ’ την άλλη 'μην στεναχωριέστε κ. Παπαδοπούλου, το πληρώσατε και θα το πάρετε'. Στα Ελληνικά!".

Και του χρόνου!!!

gavros.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: