Παρασκευή 28 Αυγούστου 2009

"Ο..Προστάτης άγιος !!!"


Κύριε εκδότα,
Είμαι αστυνομικός και πιστός Χριστιανός Ορθόδοξος.
Σε μια συνομιλία που είχαμε συνάδελφο μου
την ημέρα της εορτής του προστάτη αγίου της αστυνομίας μας (μεγαλομάρτυρας Αρτέμιου - 20 Οκτωβρίου) άκουσα με μεγάλη έκπληξη (και οργή τολμώ να παραδεχθώ) πως ο Μεγαλαμάρτυς Αρτέμιος είναι ο προστάτης άγιος των όρχεων!

Δεν μπορούσα να συγκράτησα τον θυμό μου. Μετά βίας οι συνάδελφοί μου με συγκράτησαν να μην γρονθοκοπήσω τον συνάδελφο. Αυτό διαρκώς μου επαναλάμβανε:<<Άκουσον, μεν, πάταξον, δε>>.

Αναγκάστηκα λοιπόν από πείσμα για να αποδείξω πως ο συνάδελφός μου λέει ψέμματα να αγοράσω τον συναξαριστή του αγίου Νικοδήμου του Αγειορείτου.

Η έκπληξή μου που αισθάνθηκα ήταν απερίγραπτη. Στο συναξάρι του
Αγίου πράγματι αναγράφονται πράγματα προσβλητικά και απαράδεκτα.
Είναι δυνατόν ο προστάτης άγιος των όρχεων να είναι και προστάτης άγιος των αστυνομικών; Ποιός μας εμπαίζει; Ποιός διάλεξε τον άγιο αυτό για το τιμημένο (βλ. γαμημένο) σώμα της αστυνομίας;;

Ακολουθεί ένα απόσπασμα από το συναξάρι του Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου:
<<Εκείτετο λοιπόν ο ασθενής εις το μέσον του ναού επόνω εις στρώμα, και ολίγων υπνώσας, βλέπει τον άγιο Αρτέμιον εις τον ύπνον του λέγοντα αυτώ, δείξεν μου το πάθος σου, ο δε έδειξε τον τόπον(@@) όπου είχε το πάθος. Τότε ο άγιος κύψας και πιάσας επιτήδεια με τας δύο του χείρας το σπάσιμον των διδύμων του, έσφιγξεν αυτά όσο εδύνατο (του τα έκανε μουστάρδα), ο δε ασθενής πόνησας με΄γαλως και φώναξας το, ουαί μου, εξύπνησε και εύρε τον εαυτόν του υγιή δοφάζων τον Θεόν και τον αγίον>>.

Μετά τιμής
Ο μπάτσος σας



Aπό το http://apolitistosteki.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: