Τρίτη 26 Μαΐου 2009

Playmate 2009: Εφη Κυριακου!ΟΛΕ!!! Διαβάστε συνέντευξή της στον ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ



ΕΦΗ ΚΥΡΙΑΚΟΥ
Μια «καυτή γαυρίνα» αποκαλύπτεται
ΕΦΗ ΚΥΡΙΑΚΟΥ Ποιο… ντέρμπι, που εδώ χάθηκε η μπάλα! Η αιτία… ακούει στο ονοματεπώνυμο Έφη Κυριάκου, είναι 20 χρονών και συνδυάζει… τρία σε ένα!

Τόσο στη ζωή (μόντελινγκ, αθλητισμός, δημοσιογραφία), όσο και στο… κορμί, όπου «δεσπόζει» το τατουάζ με ένα τριαντάφυλλο, ένα ξωτικό και δύο πεταλούδες. Για περισσότερες λεπτομέρειες, υπάρχουν οι σχετικές (φωτογραφικές) αποδείξεις, κι αν θέλετε να εντρυφήσετε ακόμα περισσότερο στο «θέμα» Έφη Κυριάκου, δεν έχετε παρά να διαβάσετε τη συνέχεια!
Έφη, τι κάνεις στη ζωή σου;
«Δουλεύω τον κόσμο» (σ.σ. γελάει)!
Για πες, με τι ασχολείσαι;
«Με τον αθλητισμό, τη σχολή μου, το μόντελινγκ και με τους ανθρώπους που αγαπάω, με την οικογένεια μου…»
Μας… φώτισες! Τι ακριβώς κάνεις ως αθλήτρια και ως φοιτήτρια;
«Παίζω βόλεϊ, κάνω καταδύσεις, τρέχω όποτε έχω χρόνο, αυτά από αθλητισμό…»

Image
«Χάθηκε» το τόπι!

Που παίζεις βόλεϊ;
«Στον Ολυμπιακό Λιοσίων».
Σε ποια θέση;
«Λίμπερο».
Και σε ποια σχολή είσαι;
«Έχω τελειώσει μια σχολή δημοσιογραφίας, το Εργαστήρι και, πλέον, είμαι στα ΤΕΦΑΑ».
Κι όταν γίνεις… μεγάλο κορίτσι, τί θέλεις να κάνεις;
«Όταν γίνω μεγάλο κορίτσι σκέφτομαι, αν όλα μου πάνε καλά, να φύγω στο εξωτερικό (σ.σ. γελάει ναζιάρικα). Πλάκα κάνω… Θέλω να ασχοληθώ με τη δημοσιογραφία. Είναι κάτι που ήθελα από πιο μικρή. Θα… δείξει».
Γιατί… Δημοσιογραφία;
«Μου αρέσουν οι ερωτήσεις».
Και τί ρεπορτάζ θα ήθελες να κάνεις;
«Αθλητικό ή αστυνομικό».

Image
«Θέλω να ασχοληθώ με τη Δημοσιογραφία»

Μόντελινγκ συνεχίζεις κανονικά;
«Ναι».
Έχεις πάει στα καλλιστεία;
«Ναι, και είχα βγει αναπληρωματική Μις Γιανγκ, πριν τρία χρόνια».
Θα ξαναπάς;
«Θα δείξει…»
Οι φήμες λένε ότι είσαι Ολυμπιακός… Αληθεύουν;
«Φυσικά! Είμαι Ολυμπιακάρα».
Ποιος αθλητής είναι ο αγαπημένος σου;
«Γυναίκα η άνδρας»;
Άνδρας.

Image
«Φωτιά» και... πυροσβεστήρας!

«Από ποιο άθλημα»;
Πες μας εσύ, κι ας είναι κι από το… κρίκετ.
«Θα σου πω κάτι που ίσως φανεί εγωιστικό, αλλά… δεν έχω αγαπημένους αθλητές. Γενικά δεν έχω πρότυπα στη ζωή μου. Για να έχω κάποιον αγαπημένο αθλητή σημαίνει ότι τον θαυμάζω. Ειδικά στον αθλητισμό δεν νομίζω ότι θαυμάζω κάποιον. Είναι λίγο εγωιστικό, αλλά είναι αλήθεια».
Τη δική σου καριέρα, στο Βόλεϊ, τη… βλέπεις να εξελίσσεται;
«Είναι κάτι που δεν μπορώ να σταματήσω, να αποβάλλω από τη ζωή μου, αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Γιατί ένας άνθρωπος που έχει συνηθίσει να αθλείται, να ζει γύρω από αυτόν το χώρο, είναι πολύ δύσκολο να το αφήσει και, αν το κάνει, φτάνει σε σημείο που δεν τα έχει καλά με τον ίδιο του εαυτό».
Ωραιότερο και χειρότερο «καμάκι» που σου έχουν κάνει;
«Το χειρότερο είχε… ξεφύγει και είχε φτάσει σε βαθμό βλακείας, αηδίας δηλαδή… Να έρχεται, να στήνεται κάτω από το σπίτι μου, να μη φεύγει, να χτυπάει κουδούνια, να με παίρνει τηλέφωνο, να με απειλεί…»
Τι είδους απειλή, δηλαδή;
«Ότι θα μου κάνει κακό»!

Image
Αν και βολεϊμπολίστρια, μια... χαρά τα πάει και με την «ασπρόμαυρη Θεά», έτσι;

Κι αυτά όλα γιατί σε… αγαπούσε;
«Δεν ξέρω αν με αγαπούσε ή τι άλλο ήθελε ο κύριος. Αλλά ήταν πάρα πολύ ενοχλητικός και του έκανα μήνυση τελικά»!
Επειδή οι αναγνώστες μας… πρέπει να ξέρουν, πως είναι τα αισθηματικά σου αυτό το διάστημα;
«Είμαι μόνη. Ερωτευμένη, αλλά είμαι μόνη».
Γιατί; Δεν σε θέλει;
«Σε πειράζω… Είμαι μόνη μου».
Τι κοιτάς γενικά σε έναν άνδρα;
«Δεν έχω κάτι συγκεκριμένο. Είμαι πολύ… ανώμαλη (σ.σ. γελάει). Αλήθεια σου λέω.
Είναι το πως θα με αγγίξει εγκεφαλικά».
Δηλαδή το βράδυ που θα πας να διασκεδάσεις σε ένα μαγαζί και θα δεις ένα παιδί που σου αρέσει, θα σκεφτείς πως θα σε αγγίξει… εγκεφαλικά;
«Δεν είπα ότι δεν θα κοιτάξω την εξωτερική εμφάνιση… Αλλά δεν είναι κάτι συγκεκριμένο που κοιτάω. Δηλαδή, έχω κολλήσει με ανθρώπους που δεν το περίμενα ποτέ».

Image
Αυτά είναι...τακουνάκια!

Το ωραιότερο «καμάκι» δεν μας το είπες!
«Ήταν μέσα στο αεροπλάνο. Ταξίδευα για Γαλλία και μου έστειλαν λουλούδια και σαμπάνια στο αεροπλάνο. Ανακοινώθηκε το όνομα μου κι όλα αυτά… Ήξερε ο ενδιαφερόμενος ότι θα ταξιδέψω και ήταν στημένο όλο αυτό».
Το τατουάζ σου, τί συμβολίζει;
«Είναι τρία πράγματα. Ένα τριαντάφυλλο, ένα ξωτικό και δύο πεταλούδες, τα οποία συμβολίζουν τρία πράγματα σε ένα. Τον έρωτα, τη μαγεία και την ελευθερία, που για μένα είναι πολύ σημαντικό να συνδυάζονται».
Έφη σε ευχαριστούμε πολύ και σου ευχόμαστε ότι καλύτερο στο μέλλον!

Δεν υπάρχουν σχόλια: