Κυριακή, 19 Απριλίου 2009

Τι αυτοκίνητα προτιμούν οι νεοέλληνες



______________________________________________________________________________________________
Ποια Ομόνοια και ποιο Σύνταγμα. Στο χωριό μου ούτε την Ανάσταση δεν μπόρεσαν να κάνουν σωστά, επειδή είχε πήξει ο χώρος της εκκλησίας από τα αυτοκίνητα των Αθηναίων φυγάδων. Στο Δομοκό πήγαινα σημειωτόν από το πήξιμο.

Έχει πλάκα όμως να διαπιστώνει κανείς για μια ακόμα φορά το πάθος του νεοέλληνα με το αυτοκίνητο. Εκατό ευρώ να του έχουν μείνει θα προτιμήσει να βάλει τα μισά για να φουλάρει κι ας μην φάει κοκορέτσι.

Ιδού λοιπόν μια απόπειρα ανίχνευσης της ανθρωπογεωγραφίας των Ελλήνων εποχούμενων κατά τον Strange Attractor την οποία συνυπογράφω.

Mercedes, BMW κλπ. Τα all time classic αυτοκίνητα του νεοέλληνα νεόπλουτου. Συμβολίζουν την «επιτυχία» όπως την αντιλαμβάνονται οι πάσης φύσεως χονδρέμποροι, μεσάζοντες, εργολάβοι και γενικά οι αεριτζήδες. Είθισται να συνοδεύονται και από πούρο μεγέθους Ψωμιάδη. Προτιμώνται κυρίως διότι θεωρούνται διαχρονικές αξίες από τους παρκαδόρους των σκυλάδικων και προσθέτουν κύρος στον ιδιοκτήτη όταν πρέπει να προσεγγιστούν κομμώτριες, αισθητικοί και δευτεροκλασάτες τραγουδίστριες με σκοπό το καμάκι.

SUV, Jeep, 4X4-. Η αναρρίχησή τους στην κορυφή του πάνθεου των προτιμήσεων ήταν και συνεχίζει να είναι ραγδαία τα τελευταία χρόνια. Σχεδόν πάντα τα προτιμούν γυναίκες και το μέγεθος του οχήματος είναι αντιστρόφως ανάλογο με το ύψος της οδηγού!!! Αυτού του είδους τα αυτοκίνητα πετυχαίνουν διπλό σκοπό: Προσθέτουν κύρος και συγχρόνως θεωρούνται ασφαλή καθώς οι συνήθως «άσχετοι» που τα προτιμούν θεωρούν το μέγεθος και τον όγκο ως στοιχεία οδηγικής ασφάλειας. Κατασκευάζονται για να οδηγηθούν σε βουνά και κάμπους αλλά ευδοκιμούν κυρίως στα αστικά κέντρα και χαρακτηρίζονται εκτός από ενεργοβόρα και ως οι απόλυτες πληγές στο θέμα εξεύρεσης θέσης στάθμευσης.

MX 5, Opel GT κλπ roadster. Μικρά διθέσια με διαβολεμένα γκάζια και συνήθως απαράδεκτη οδηγική συμπεριφορά είναι ότι ακριβώς θα πρέπει να αποφεύγεται στην ελληνική οδηγική καθημερινότητα πλην όμως προτιμώνται από τους έχοντες και κατέχοντες κυρίως διότι είναι «μ….οπαγίδες.»

Ferrari, Porsche κλπ. Οδηγούνται συνήθως από φλούφληδες γόνους μεγαλοαπατεώνων αεριτζήδων ή από μεσήλικες έως γεροντίζοντες φαλακρούς «μερακλήδες» οι οποίοι στα εξήντα τους μπορούν επιτέλους να ζήσουν το όνειρο. Για αυτά τα αμάξια ισχύει η ρήση του ιδρυτή της Έντσο Φερράρι ο οποίος λίγο πριν πεθάνει είχε δηλώσει πως το μόνο για το οποίο λυπάται είναι ότι κατασκεύαζε αμάξια για εικοσάρηδες που όμως μόνο πενηντάρηδες μπορούσαν να αγοράσουν….


_____________________________________________________________________________________________________
Mitsubishi EVΟ, Subaru Impreza
, κλπ. Απόλυτα οδηγικά εργαλεία και με αρκετά τσιμπημένη τιμή. Δεν προτιμώνται από τους συνήθεις ύποπτους νεόπλουτους καθώς δεν τα γνωρίζουν και αν τους μιλήσεις για αυτά τα απορρίπτουν καθώς δεν τα θεωρούν ανταγωνιστικά στην πίστα των πάρκιγκ των παραλιακών σκυλάδικων όπου και για αυτούς παίζεται όλο το παιχνίδι της αναγνώρισης. Για τους γνωρίζοντες όμως που διαθέτουν και τα ανάλογα βαλάντια, τα αυτοκίνητα αυτά είναι τεχνολογικά διαμάντια και εισπράττουν αναγνώριση από αυτούς που ξέρουν… Τα οδηγούν κυρίως ή νέοι πετυχημένοι επιστήμονες (γιατροί, δικηγόροι, αρχιτέκτονες) ή νεαροί «κάγκουρες» που ορκίζονται στο όνομά τους. Καλό είναι η αγορά τους να συνοδεύεται και με την επίγνωση ότι θα πρέπει να έχεις μετοχές σε κάποια πετρελαϊκή εταιρεία ή έστω θείο με δικό του βενζινάδικο. Στα πλην των αυτοκινήτων αυτών είναι ότι δεν τα γνωρίζει η Σούλα, η Κάτια και η Ντέμπι και η κάθε τσούπρα, οπότε και το ποσοστό επιτυχίας σε εποχούμενο καμάκι είναι από μικρό έως ανύπαρκτο. Φευ. Είναι όμως απόλαυση.

http://www.antinews.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: